piątek, 3 stycznia 2014

Rozdział 6


Louis
   Była 10:00 rano postanowiłem zadzwonić do Ti . Poszedłem do pokoju po telefon i za czołem rozmowę :
- Hej pasuje ci 14:00 ?
- Tak a na co idziemy ?
- Zobaczysz będę u ciebie o 13:25 .
- Ok to pa .
Rozłączyłem się i poszedłem zjeść śniadanie .
Tian
    Po telefonie od Louisa poszłam zrobić mi i Ally śniadanie . Zeszłam po schodach zauważyłam że na stole leżą dwie miski z płatkami i herbata . Usiadłam na krześle obok Ally i zaczęłam rozmowę :
- A co to się stało że zrobiłaś nam śniadanie ?
- Tak jakoś ty mi robiłaś przez rok to pomyślałam że mogę zrobić ci raz na jakiś czas co nie ?
- Tak to miłe .
- A co Lou już do ciebie zadzwonił ?
- Tak .
- No i co opowiadaj .
- No idziemy do kina na 14:00
- Acha .
- A ty co będziesz robiła przez resztę dnia ?
- Zostanę w domu .
- Może wyjdziesz gdzieś na spacer .
- no ale z kim ty idziesz z Lou do kina a zawsze chodziłyśmy razem .
- Wiesz mam taki pomysł może zadzwonisz do Perrie ?
- Ok . Co teraz robimy ?
- Może obejrzymy TV ?
- Ok tylko szturchnij mnie o 12:35 . Ok
- Taj jasne .
Oglądałyśmy razem telewizję I w pewnym momencie spojrzałam na zegarek był 13:00 . Za 25 minut miał przyjść Louis a ja nie jestem gotowa . Szybko poszłam do swojego pokoju otworzyłam szafę i wybrałam czerwone conversy , czerwone rurki , czarno- białą bluzkę oraz czarną marynarkę . Na twarz nałożyłam lekki makijaż , a włosy spiełam w niedbałego koka . Po chwili usłyszałam dzwonek pobiegłam otworzyć dziwi w dziwiach stał Louis zaprosiłam go do środka . Pobiegłam po czarną
torebkę i telefon . Po chwili wyszliśmy na dwór Louis szedł w kierunku czarnego auta . Gdy doszliśmy Louis otworzył mi dziwi później obkrążył auto i za ją miejsce kierowcy . Po chwili jechaliśmy . Lou zaczoł ze mną rozmowę :
- Ślicznie wyglądasz wież .
- Dziękuje a na co idziemy ?
- Nie wiem .
- Nie msz biletów ?
- Nie kupimy je w kinie . A ty na jaki film chcesz iść ?
Pomyślałam o " Krainie Lodu " ale mógł by mnie wziąć za dziecko .
- A ty ?
Wytłumaczycie mi o co chodzi z Libster Awards i gdzie mogę znaleźć te
pytania . Przepraszam za błędy mam nadzieję że
rozdział się podobał następny
dodam za sześć
komentarzy


4 komentarze:

  1. Super rozdział! A propos Libster Awards: musisz wejść na bloga który Cie nominował i tam powinno wszystko pisać. Ty musisz odpowiedzieć na pytania od autorki która Cię nominowała i sama nominować inne blogi (nie możesz nominować bloga który Cię nominował). W poście na swoim blogu piszesz odpowiedzi do pytań, swoje pytania i dajesz linki do blogów które ty nominujesz. Oczywiście musisz poinformować blogi o tym że je nominowałaś. Mam nadzieje, że zrozumiałaś moją zawiłą odpowiedź. Jak coś to na blogu który Cie nominował masz to jeszcze raz napisane (przynajmniej powinno to być napisane). :) I czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster awarda :)
    http://mojemysliopowiadania.blogspot.com/p/moje-nominacje-p.html <---- Więcej info tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. plis next to jest swietne :* <3

    OdpowiedzUsuń